Tabulex SFO

kage

Tabulex SFO

Vi bruger Tabulex SFO  –et elektronisk komme/gå-registreringsprogram. Målet er at lette de administrative opgaver for personalet, og derved skabe mere tid til jeres børn.

Forældre-login

Stamkort

Sørg for at dine kontaktinformationer er korrekte.

Aftaler

Opret enkeltstående eller tilbagevendende aftaler, fx at gå til karate hver onsdag kl. 15.30.

Ferie/Fri

• Meld om dit barn kommer/ikke kommer i skoleferien.
  • Opret fridage, hvis dit barn holder fri uden for skolens ferieperioder.

Tilladelser

Tag stilling til SFO’ens tilladelser. Du skal bl.a. tage stilling til, om dit telefonnummer automatisk må vises til andre

forældre i institutionen.

Kontaktpersoner

Opret evt. yderligere kontaktpersoner. Hvis du opretter kontaktpersonen med webadgang, får kontaktpersonen også

adgang til Tabulex SFO.

APP/SMS

• For at benytte den gratis App (Android og iPhone) skal du oprette brugerprofil.
  • Tilmeld dig sms-servicen og få en sms, når dit barn ankommer til/forlader SFO’en.
  • Se, hvordan du kan oprette aftaler og melde syg/fri via sms. Du kan også blot sende en sms med teksten ”info” til telefonnummer:0045 6099 40 30 20 50.

Ind-og udkrydsning

Fremover skal alle børn krydse sig ind/ud på den elektroniske tavle, som er opsat i mælkevejen eller ved køkkenet i SFO2.

Vi vil dog fortsat gerne have, at alle børn siger ”goddag” og ”farvel” til en voksen.

Opstartsperiode

Efter  påske  forventer vi ikke længere at modtage telefonopkald eller mundtlige beskeder vedrørende gå-hjem-aftaler mv.

Har du brug for hjælp til brugen af programmet, er du velkommen til at spørge om hjælp, når du afleverer/henter dit barn.